Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Hochfügen/Kaltenbach/Fügen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Counterbore" data-source="post: 1039742" data-attributes="member: 148366"><p>Tjenare!</p><p></p><p>Vurderer sesong neste år i Hochfügen/Kaltenbach/Fügen, men blir antageligvis nødt til å dra aleine.</p><p>Så lurer da på om det er noen andre som har gjort sesong der, eller har kjennskap til området?</p><p>Er det en del frikjørere som holder til der? Trenger noen å stå på ski med!</p><p></p><p>Evnt er det noen andre som har samme plan? Veit jeg er litt tidlig ute <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Mvh Vegard, 27-årig Norrbagge</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Counterbore, post: 1039742, member: 148366"] Tjenare! Vurderer sesong neste år i Hochfügen/Kaltenbach/Fügen, men blir antageligvis nødt til å dra aleine. Så lurer da på om det er noen andre som har gjort sesong der, eller har kjennskap til området? Er det en del frikjørere som holder til der? Trenger noen å stå på ski med! Evnt er det noen andre som har samme plan? Veit jeg er litt tidlig ute ;) Mvh Vegard, 27-årig Norrbagge [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Hochfügen/Kaltenbach/Fügen
Tillbaka
Topp