Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Hochfügen/Kaltenbach/Fügen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mholm" data-source="post: 1039746" data-attributes="member: 45596"><p>Jag säsongade där vintern 2007/2008. Bodde i Fügen, åkte mest i Hockfügen. Det finns mycket bra åkning i hela Zillertal! Liftkortet gäller över hela dalen och det finns bra med buss- och tågförbindelser. </p><p>Sedan jag säsongade där hade det blivit en del fler frikjørere i området men det är fortfarande ingen riktig puderhets. Man hör ofta norrmän i Hochfügen, så åkkompisar kommer du säkerligen att hitta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mholm, post: 1039746, member: 45596"] Jag säsongade där vintern 2007/2008. Bodde i Fügen, åkte mest i Hockfügen. Det finns mycket bra åkning i hela Zillertal! Liftkortet gäller över hela dalen och det finns bra med buss- och tågförbindelser. Sedan jag säsongade där hade det blivit en del fler frikjørere i området men det är fortfarande ingen riktig puderhets. Man hör ofta norrmän i Hochfügen, så åkkompisar kommer du säkerligen att hitta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Hochfügen/Kaltenbach/Fügen
Tillbaka
Topp