Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Hochfügen/Kaltenbach/Fügen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mholm" data-source="post: 1039899" data-attributes="member: 45596"><p>Fügen är bra att bo i om man åker mestadels i Hochfügen. Bil underlättar såklart, men är inte nödvändigt. </p><p>Under min säsong där användes bilen i stort sett bara när vi handlade mat. När jag har varit där efteråt har det varit utan tillgång till bil, och det har fungerat bra det med. Skidbussarna/tågen tar en smidigt till systemen och vill man ta sig till Innsbruck någon dag så går det att åka tåg dit också.</p><p>Om du vill träffa andra säsongare så tycker jag att du ska börja prata med dom åkare tu träffar på Ostwand, BestConnection, Wonderland och övriga offpiståk. Snacka även med personalen på Pizzpub (afterski i Fugen, vid Hotel Kohlerhof) och skidlärarna! Skidlärarna kan du passa på att prata med på bussen, dom åker oftast med första bussen på morgonen upp till Hochfügen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mholm, post: 1039899, member: 45596"] Fügen är bra att bo i om man åker mestadels i Hochfügen. Bil underlättar såklart, men är inte nödvändigt. Under min säsong där användes bilen i stort sett bara när vi handlade mat. När jag har varit där efteråt har det varit utan tillgång till bil, och det har fungerat bra det med. Skidbussarna/tågen tar en smidigt till systemen och vill man ta sig till Innsbruck någon dag så går det att åka tåg dit också. Om du vill träffa andra säsongare så tycker jag att du ska börja prata med dom åkare tu träffar på Ostwand, BestConnection, Wonderland och övriga offpiståk. Snacka även med personalen på Pizzpub (afterski i Fugen, vid Hotel Kohlerhof) och skidlärarna! Skidlärarna kan du passa på att prata med på bussen, dom åker oftast med första bussen på morgonen upp till Hochfügen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Hochfügen/Kaltenbach/Fügen
Tillbaka
Topp