Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Hochfügen/Kaltenbach/Fügen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Counterbore" data-source="post: 1041836" data-attributes="member: 148366"><p>Hei! Gromt at flere har samme planer! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p>Det jeg gjorde var å maile turistkontoret og be om "Häuserkatalog", som er en katalog med oversikt over absolutt alt av overnattingsmuligheter i området. Plukka ut de minste/billigste/bra plasserte leilighetene, også juksa jeg litt og fikk ei østerrisk venninne til å ringe rundt for meg :D</p><p>Leilighet med kjøkken etc heter Ferienwohnung forresten.</p><p></p><p>Fikk også ei liste fra turistkontoret med oversikt over langtidsleie (Wohnungen zur Miete), men den klarer jeg ikke finne nå i farta. Den inneholdt stort sett leiligheter for 4-6 pers om jeg husker riktig.</p><p></p><p>Lykke til! Bare å spørre om du lurer på mer!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Counterbore, post: 1041836, member: 148366"] Hei! Gromt at flere har samme planer! :) Det jeg gjorde var å maile turistkontoret og be om "Häuserkatalog", som er en katalog med oversikt over absolutt alt av overnattingsmuligheter i området. Plukka ut de minste/billigste/bra plasserte leilighetene, også juksa jeg litt og fikk ei østerrisk venninne til å ringe rundt for meg :D Leilighet med kjøkken etc heter Ferienwohnung forresten. Fikk også ei liste fra turistkontoret med oversikt over langtidsleie (Wohnungen zur Miete), men den klarer jeg ikke finne nå i farta. Den inneholdt stort sett leiligheter for 4-6 pers om jeg husker riktig. Lykke til! Bare å spørre om du lurer på mer! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Hochfügen/Kaltenbach/Fügen
Tillbaka
Topp