Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Alperna 08/09!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Entoft" data-source="post: 423738" data-attributes="member: 45961"><p>Tja!, jag är i samma sits som du, ligger oxå inne i lumpen atm men tänker dra iväg efter muck (tror det e den 14e eller 19e nov). vad ligger du inne som? </p><p></p><p>Har gjort en vårsässong i Chamonix tidigare men är lite sugen på Val d'Isére till 08/09, har dock inte börjat reka boende och dyligt än, vet inte riktigt var man ska kolla heller, men det löser sig <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>tja!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Entoft, post: 423738, member: 45961"] Tja!, jag är i samma sits som du, ligger oxå inne i lumpen atm men tänker dra iväg efter muck (tror det e den 14e eller 19e nov). vad ligger du inne som? Har gjort en vårsässong i Chamonix tidigare men är lite sugen på Val d'Isére till 08/09, har dock inte börjat reka boende och dyligt än, vet inte riktigt var man ska kolla heller, men det löser sig :) tja! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Alperna 08/09!
Tillbaka
Topp