Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i alperna 20/21
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="alvastafberg" data-source="post: 1205145" data-attributes="member: 173431"><p>Tja freeriders!!!</p><p></p><p>Om läget i världen tillåter planerar jag att dra till en skidort i alperna i början/mitten av december och stanna där till våren. Jag har funderat på Verbier, Chamonix och St Anton, men är öppen för förslag! Jag letar både jobb och boende inför säsongen och undrar om någon vänlig själ har tips på var jag kan söka detta, eller eventuellt har en plats över i sitt boende?</p><p></p><p>Kort om mig: jag är en 19 årig tjej som bor i närheten av Uppsala. Jag har precis tagit studenten och är nu ordentligt taggad en paus från plugget och en grym skidsäsong! Det är min första säsong men jag har åkt mycket skidor i mina dagar. Jag är go och glad och lätt att ha att ha att göra med : ))</p><p></p><p>Tack på förhand och hoppas vi hörs!!!</p><p>// Alva</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alvastafberg, post: 1205145, member: 173431"] Tja freeriders!!! Om läget i världen tillåter planerar jag att dra till en skidort i alperna i början/mitten av december och stanna där till våren. Jag har funderat på Verbier, Chamonix och St Anton, men är öppen för förslag! Jag letar både jobb och boende inför säsongen och undrar om någon vänlig själ har tips på var jag kan söka detta, eller eventuellt har en plats över i sitt boende? Kort om mig: jag är en 19 årig tjej som bor i närheten av Uppsala. Jag har precis tagit studenten och är nu ordentligt taggad en paus från plugget och en grym skidsäsong! Det är min första säsong men jag har åkt mycket skidor i mina dagar. Jag är go och glad och lätt att ha att ha att göra med : )) Tack på förhand och hoppas vi hörs!!! // Alva [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i alperna 20/21
Tillbaka
Topp