Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Alperna 23/24 - Dela boende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Filip Ericson" data-source="post: 1283295" data-attributes="member: 187093"><p>Tjabba på er! Jag är också intresserad, mitt mål med denna vinter är också att göra en säsong i alperna. Jag älskar och brinner för skidåkningen samt att ha kul på vägen. Jobbat som skidlärare nu i två säsonger i Sverige och känner att det är dags för ett nytt äventyr. Jag värderar likt som er ett rent och snyggt boende väldigt högt, för det bör det vara om det ska hålla i längden, för att alla ska trivas och för att vi ska kunna ha så kul å trevligt tillsammans säsongen ut! Ha det bäst mvh// Filip 21år 0702624016</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Filip Ericson, post: 1283295, member: 187093"] Tjabba på er! Jag är också intresserad, mitt mål med denna vinter är också att göra en säsong i alperna. Jag älskar och brinner för skidåkningen samt att ha kul på vägen. Jobbat som skidlärare nu i två säsonger i Sverige och känner att det är dags för ett nytt äventyr. Jag värderar likt som er ett rent och snyggt boende väldigt högt, för det bör det vara om det ska hålla i längden, för att alla ska trivas och för att vi ska kunna ha så kul å trevligt tillsammans säsongen ut! Ha det bäst mvh// Filip 21år 0702624016 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Alperna 23/24 - Dela boende?
Tillbaka
Topp