Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Alperna med barn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wallette" data-source="post: 270089" data-attributes="member: 14689"><p>Wow, det finns ett live efter detta! Skönt, ungen kommer gilla det mer än ni...</p><p></p><p>Vi kampade jämt som barn, inga problem alls där inte. Vinter som sommar, Europa som Sverige. Kommer bara ihåg att man inte fick gå in med pjäxorna och farsan var maniskt rädd att kablarna skulle frysa fast på marken, vilket han säkert hade all rätt att vara.</p><p></p><p>Har själv en liten låda att dra efter bilen och kanske tar en sväng i vinter...</p><p></p><p>Hör av er och berätta hur det går</p><p></p><p>/ Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wallette, post: 270089, member: 14689"] Wow, det finns ett live efter detta! Skönt, ungen kommer gilla det mer än ni... Vi kampade jämt som barn, inga problem alls där inte. Vinter som sommar, Europa som Sverige. Kommer bara ihåg att man inte fick gå in med pjäxorna och farsan var maniskt rädd att kablarna skulle frysa fast på marken, vilket han säkert hade all rätt att vara. Har själv en liten låda att dra efter bilen och kanske tar en sväng i vinter... Hör av er och berätta hur det går / Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Alperna med barn
Tillbaka
Topp