Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Alperna med barn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="funkman" data-source="post: 272355" data-attributes="member: 66908"><p>Tjenna Backside!</p><p></p><p>Själv åkte vi ner med vår 8 månaders baby förra året, och det blir nog en tur detta året med.</p><p>Vi valde att åka med en annan familj, så min fru ock jag fick lite åktid tillsammans, alternativet är att se till att kompisar, familj och andra känningar kommer ner där man är, så man får omväxling.</p><p>Det finns också säsongare som man träffar som kan tänka sig att hjälpa till ibland.</p><p>Se över liftkortskostnaden!! Kanske kan ni köpa liftkort av andra som beger sig från byn av någon anledning. Den kan lätt skena iväg.. Försök att stanna längre än tre veckor på samma ställe. Bra för er sociala del.</p><p></p><p>Ha det skoj!!</p><p></p><p>PS, Vår sån to de första stegen på baren på Victors i Val D'Isere, och blev populär i baren..</p><p></p><p>MVH,</p><p></p><p>martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="funkman, post: 272355, member: 66908"] Tjenna Backside! Själv åkte vi ner med vår 8 månaders baby förra året, och det blir nog en tur detta året med. Vi valde att åka med en annan familj, så min fru ock jag fick lite åktid tillsammans, alternativet är att se till att kompisar, familj och andra känningar kommer ner där man är, så man får omväxling. Det finns också säsongare som man träffar som kan tänka sig att hjälpa till ibland. Se över liftkortskostnaden!! Kanske kan ni köpa liftkort av andra som beger sig från byn av någon anledning. Den kan lätt skena iväg.. Försök att stanna längre än tre veckor på samma ställe. Bra för er sociala del. Ha det skoj!! PS, Vår sån to de första stegen på baren på Victors i Val D'Isere, och blev populär i baren.. MVH, martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Alperna med barn
Tillbaka
Topp