Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
säsong i alperna, med resebolag eller åka själv?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 565170" data-attributes="member: 40931"><p>som reseledare jobbar du mer eller mindre dygnet runt och har lite "fritid".</p><p></p><p>För att maximera din fritid kan du välja ett jobb som tex barnisse/bartender på afterski eller jobba i kök på nåt sätt, eftersom du då får jobba på rätt tidpunkt på dygnet, alltså mellan ca 16-23. Så kan du både åka skidor på dan och festa på natten.</p><p></p><p>Om du haft planer på att åka till st anton, varför inte välja det? Jag gjorde mina första säsong där och hade sjukt kul...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 565170, member: 40931"] som reseledare jobbar du mer eller mindre dygnet runt och har lite "fritid". För att maximera din fritid kan du välja ett jobb som tex barnisse/bartender på afterski eller jobba i kök på nåt sätt, eftersom du då får jobba på rätt tidpunkt på dygnet, alltså mellan ca 16-23. Så kan du både åka skidor på dan och festa på natten. Om du haft planer på att åka till st anton, varför inte välja det? Jag gjorde mina första säsong där och hade sjukt kul... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
säsong i alperna, med resebolag eller åka själv?!
Tillbaka
Topp