Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
säsong i alperna, med resebolag eller åka själv?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 565633" data-attributes="member: 40931"><p>Om du vill åka till anton funkar det bäst att bara cruisa ner och ta in på ett vandrarhem... sen får du permanent boende med jobbet! Var på plats typ skiftet november/december så borde det vara lugnt. Kommer inte ihåg exakt när man behöver vara nere, men kanske lika bra att vara där nån vecka i förväg så kan man landa nåt av de bra jobben.</p><p></p><p>Tryck upp ett cv på engelska och tyska och gå runt och sök jobb på plats bara. Antingen gå runt eller så kan du ta en sån broschyr från turistinfon där det står telefonnummer till alla möjliga företag i byn.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 565633, member: 40931"] Om du vill åka till anton funkar det bäst att bara cruisa ner och ta in på ett vandrarhem... sen får du permanent boende med jobbet! Var på plats typ skiftet november/december så borde det vara lugnt. Kommer inte ihåg exakt när man behöver vara nere, men kanske lika bra att vara där nån vecka i förväg så kan man landa nåt av de bra jobben. Tryck upp ett cv på engelska och tyska och gå runt och sök jobb på plats bara. Antingen gå runt eller så kan du ta en sån broschyr från turistinfon där det står telefonnummer till alla möjliga företag i byn. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
säsong i alperna, med resebolag eller åka själv?!
Tillbaka
Topp