lisaelo
Ny medlem
säsong i alperna vintern 06/07
Hej alla som kan ge mig något litet tips!
Vill verkligen till Alperna och säsongsarbeta till vintern. Va tänkt att jag skulle göra det denna vintern som varit, men pga av taskig planering och ekonomi, blev det inget av. Nu ska jag verkligen vara i tid så det blir skidåkning i vinter! Därför undrar jag om någon har något hett tips att ge mig på tex jobb, boende osv...Det skulle ge mig ett leende
Tack och hej!
/Lisa
Vill verkligen till Alperna och säsongsarbeta till vintern. Va tänkt att jag skulle göra det denna vintern som varit, men pga av taskig planering och ekonomi, blev det inget av. Nu ska jag verkligen vara i tid så det blir skidåkning i vinter! Därför undrar jag om någon har något hett tips att ge mig på tex jobb, boende osv...Det skulle ge mig ett leende
Tack och hej!
/Lisa