Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tolli" data-source="post: 55438" data-attributes="member: 36173"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag heter Johan och kommer efter nyår att åka ner för att åka skidor ett par månader. Vart det blir spelar ingen större roll. Jag undrar om några andra är intresserade och vill haka på. Jag har bil. Helst åker jag till Österike eller Schweiz för jag har i stort sett bara varit i Frankrike tidigare och vill de lite andra miljöer. </p><p>Hör av dig om du är intresserad.</p><p></p><p>Mvh</p><p></p><p>johan.ohlsson@mail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tolli, post: 55438, member: 36173"] Hej! Jag heter Johan och kommer efter nyår att åka ner för att åka skidor ett par månader. Vart det blir spelar ingen större roll. Jag undrar om några andra är intresserade och vill haka på. Jag har bil. Helst åker jag till Österike eller Schweiz för jag har i stort sett bara varit i Frankrike tidigare och vill de lite andra miljöer. Hör av dig om du är intresserad. Mvh johan.ohlsson@mail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Alperna
Tillbaka
Topp