Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
säsong i antingen chamonix eller Kanada! GEAR?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 950735" data-attributes="member: 101593"><p>Citerat från den andra tråden du började gnälla i ..."du borde göra nåt åt din känslighet, du kommer få ett jobbigt liv annars...", läste du detta?</p><p>Du har en tråkig (och korkad) ton i ditt svar till mig. Gillar du inte mitt svar, anmäl det till admin eller skriv att jag är en sorglig människa som känner ett behov att förminska någon osv. Ditt svar om räddningskunskaper lät väldigt naivt och det ville jag påskina i mitt svar. </p><p></p><p>Det är andra gången i rad du tycker du får "tråkiga" kommentarer du borde fundera på om du kanske är delaktig i varför de uppstår?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 950735, member: 101593"] Citerat från den andra tråden du började gnälla i ..."du borde göra nåt åt din känslighet, du kommer få ett jobbigt liv annars...", läste du detta? Du har en tråkig (och korkad) ton i ditt svar till mig. Gillar du inte mitt svar, anmäl det till admin eller skriv att jag är en sorglig människa som känner ett behov att förminska någon osv. Ditt svar om räddningskunskaper lät väldigt naivt och det ville jag påskina i mitt svar. Det är andra gången i rad du tycker du får "tråkiga" kommentarer du borde fundera på om du kanske är delaktig i varför de uppstår? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
säsong i antingen chamonix eller Kanada! GEAR?
Tillbaka
Topp