Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsong i anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Balrog" data-source="post: 139816" data-attributes="member: 43432"><p>servus leute</p><p></p><p>Tänkte bara pejla läget o se om alla säsongare redan har lämnat sverige lr om de finns fler än jag som tänkte åka ner efter nyår?</p><p>Seriösa jobbare är förmodligen redan på plats men om de e nån annan me säsongsplaner så berätta var ni ska o hur ni tänkte överleva i alperna.</p><p></p><p>själv tänkte ja förenas me mina vänner i st anton, stannar förhoppningsvis säsongen ut om ja inte svälter ihjäl. Jag har dock hört att d e mindre bummare i år än förra året så möjligheterna att smacka in ett jobb e tydligen fortfarande bra. får se va som händer..</p><p></p><p>och skulle ni även sitta inne på en överbliven bilplats så e inte jag oäven..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Balrog, post: 139816, member: 43432"] servus leute Tänkte bara pejla läget o se om alla säsongare redan har lämnat sverige lr om de finns fler än jag som tänkte åka ner efter nyår? Seriösa jobbare är förmodligen redan på plats men om de e nån annan me säsongsplaner så berätta var ni ska o hur ni tänkte överleva i alperna. själv tänkte ja förenas me mina vänner i st anton, stannar förhoppningsvis säsongen ut om ja inte svälter ihjäl. Jag har dock hört att d e mindre bummare i år än förra året så möjligheterna att smacka in ett jobb e tydligen fortfarande bra. får se va som händer.. och skulle ni även sitta inne på en överbliven bilplats så e inte jag oäven.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsong i anton?
Tillbaka
Topp