Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsong i anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Balrog" data-source="post: 139818" data-attributes="member: 43432"><p>jag har en kompis som bor på haus gruber i st jakob (råtthål) där ja tänkte krasha den första tiden iaf. Men jag har för tillfället inget jobb och jag vet inte hur ja ska komma ner=)</p><p></p><p>ska kolla lionalpin, sportresor o dyligt imon. förhoppningsvis har dom nån ledig buss/flygstol runt den 3 jan. Hittar ja inget hos dom bokar ja nog ett flyg från kph till münchen lr zurich 2,3, lr 4..</p><p></p><p>Hur långt gångna e dina planer? när, var hur?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Balrog, post: 139818, member: 43432"] jag har en kompis som bor på haus gruber i st jakob (råtthål) där ja tänkte krasha den första tiden iaf. Men jag har för tillfället inget jobb och jag vet inte hur ja ska komma ner=) ska kolla lionalpin, sportresor o dyligt imon. förhoppningsvis har dom nån ledig buss/flygstol runt den 3 jan. Hittar ja inget hos dom bokar ja nog ett flyg från kph till münchen lr zurich 2,3, lr 4.. Hur långt gångna e dina planer? när, var hur? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsong i anton?
Tillbaka
Topp