Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsong i anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Donkii" data-source="post: 139821" data-attributes="member: 54636"><p>åkte ned till anton den 20nov och hem den 24dec sedan jag råkat supa upp alla pengarna och inte lyckades bli tillräckligt nykter för att ta mig i kragen och skaffa mig ett jobb.. Men ligger man bara i och går runt där så borde det inte vara några som helst problem att få jobb.. så dunka ba ned o kira ett jobb o gå inte på krogen varje dag som en annan råkade göra.. är väll tänkt att jag ska blåsa ned igen i mitten på jan.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt="(:" title="Smile (:" data-smilie="1"data-shortname="(:" /> Fast för att få jobb så underlättar det oerhört att vara tjej.. smått drygt när jag är så söt så jag skulle kunna vara tjej *host host*</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Donkii, post: 139821, member: 54636"] åkte ned till anton den 20nov och hem den 24dec sedan jag råkat supa upp alla pengarna och inte lyckades bli tillräckligt nykter för att ta mig i kragen och skaffa mig ett jobb.. Men ligger man bara i och går runt där så borde det inte vara några som helst problem att få jobb.. så dunka ba ned o kira ett jobb o gå inte på krogen varje dag som en annan råkade göra.. är väll tänkt att jag ska blåsa ned igen i mitten på jan.. (: Fast för att få jobb så underlättar det oerhört att vara tjej.. smått drygt när jag är så söt så jag skulle kunna vara tjej *host host* [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsong i anton?
Tillbaka
Topp