Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Bad Gastein/St. Anton 21/22
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christian.G" data-source="post: 1241825" data-attributes="member: 178829"><p>Tjena! Jag och tre av mina polare hoppas på att få tillbringa en säsong nere i Österrike denna vinter, och vi har bestämt oss för att åka ner till antingen BG eller St. Anton. Vi är ett glatt gäng från Stockholm som tog studenten i somras som älskar skidåkning och absolut inte drar sig för en skön fest. Vi letar dock fortfarande efter boende och undrar därför om någon antingen redan har boende med plats att fylla eller om någon sitter på kanten för att boka men inte har fyllt upp det. Om någon även har bokat ett boende men tyvär måste backa ut är det också väldigt intressant. Tveka inte på att skicka ett PM om du har några frågor eller potentiellt boende!</p><p></p><p>Ha det bäst och så ses vi förhoppningsvis i backen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christian.G, post: 1241825, member: 178829"] Tjena! Jag och tre av mina polare hoppas på att få tillbringa en säsong nere i Österrike denna vinter, och vi har bestämt oss för att åka ner till antingen BG eller St. Anton. Vi är ett glatt gäng från Stockholm som tog studenten i somras som älskar skidåkning och absolut inte drar sig för en skön fest. Vi letar dock fortfarande efter boende och undrar därför om någon antingen redan har boende med plats att fylla eller om någon sitter på kanten för att boka men inte har fyllt upp det. Om någon även har bokat ett boende men tyvär måste backa ut är det också väldigt intressant. Tveka inte på att skicka ett PM om du har några frågor eller potentiellt boende! Ha det bäst och så ses vi förhoppningsvis i backen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Bad Gastein/St. Anton 21/22
Tillbaka
Topp