Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Banff 2015-2016, tips på boende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EmmaTerese" data-source="post: 1062079" data-attributes="member: 123542"><p>Heej!</p><p></p><p>Ja men eller hur!!! Letade efter trådar på Banff men fann inga heller!!!</p><p>Åkte du mest i SUNSHINE? Eller åkte du något i Lake Louise? Vilket är bäst? </p><p></p><p>Du får jättegärna höra med dina kontakter om det vet något, vore grymt tacksam! </p><p>Det boendet dina vänner fick tag på låter ju grymt, vart var det? </p><p>Jag räknar väl ändå med att hyran blir typ 4000kr men gärna inte så mkt mer liksom så letar! Haha!</p><p></p><p>Jag flyger från Göteborg och tanken är väl typ slutet av okt/ början av nov! Ja fixar du boende till mig då så löser vi det haha!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EmmaTerese, post: 1062079, member: 123542"] Heej! Ja men eller hur!!! Letade efter trådar på Banff men fann inga heller!!! Åkte du mest i SUNSHINE? Eller åkte du något i Lake Louise? Vilket är bäst? Du får jättegärna höra med dina kontakter om det vet något, vore grymt tacksam! Det boendet dina vänner fick tag på låter ju grymt, vart var det? Jag räknar väl ändå med att hyran blir typ 4000kr men gärna inte så mkt mer liksom så letar! Haha! Jag flyger från Göteborg och tanken är väl typ slutet av okt/ början av nov! Ja fixar du boende till mig då så löser vi det haha! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Banff 2015-2016, tips på boende?
Tillbaka
Topp