Säsong i Canada 07/08, ev roadtrip i USA innan...

sundancekid

Ny medlem
hej

är en 23-årig tjej som planerar att göra en säsong i Canada nästa vinter. inga bestämda planer vart än, förslag? jag kommer att jobba i USA i sommar fram t oktober och tänkte ev därefter köpa en bil o göra en roadtrip fram tills säsongen börjar. jag vill gärna ha sällskap av någon mer äventyrslysten, glad person som också reser m liten budget.
har tyvärr lång framförhållning men måste snart boka biljett t mitt sommarjobb...

/ Jo

Hey.

Har också planer på att dra en säsong i Usa eller Kanada. Vore roligt som tusan att vara två!

Jag är 22år, född och uppvuxen i Kalmar. Tycker om all slags friluftsliv och lite mer utmanande sport (Kite, forskajak). Åker snowboard men hade tänkt ägna delar av säsongen till att lära mig åka tvådelat. Funderat på Kicking Horse. Men är öppen för allt!

Hör av dig till mig?

epost: tagemark@gmail.com
msn: taggen@home.se

/John Tagemark

Senast ändrad:
Du har ju plankat vår idé, förutom att vi tänkta ta roadtrippen på slutet av säsongen. Kommer till Whistler direkt efter nyår och stannar fyra månader. Är i nuläget två pers som tänkte hyra ett hus och även åka bort till bellacoolahelisports nån vecka.

Hej

Låter som en väldigt trevlig ide. Pluggar för tillfället men har tänkt att dra iväg en sässong innan det börjar bli dags att bli klar med skolan. Har tidigare åkt bräda ett antal år men gick över till skidor förra året. Brukar för det mesta försöka ta md mig kameran så ofta som möjligt.

bara att höra av sig om man skulle kunna hänga på

epost: johkaj-4@student.ltu.se
msn: johanka84@hotmail.com

Snödjup

Tillbaka
Topp