Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Canada 07/08, ev roadtrip i USA innan...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tagemark" data-source="post: 262065" data-attributes="member: 63992"><p>Hey.</p><p></p><p>Har också planer på att dra en säsong i Usa eller Kanada. Vore roligt som tusan att vara två!</p><p></p><p>Jag är 22år, född och uppvuxen i Kalmar. Tycker om all slags friluftsliv och lite mer utmanande sport (Kite, forskajak). Åker snowboard men hade tänkt ägna delar av säsongen till att lära mig åka tvådelat. Funderat på Kicking Horse. Men är öppen för allt!</p><p></p><p>Hör av dig till mig?</p><p></p><p>epost: tagemark@gmail.com</p><p>msn: taggen@home.se</p><p></p><p>/John Tagemark</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tagemark, post: 262065, member: 63992"] Hey. Har också planer på att dra en säsong i Usa eller Kanada. Vore roligt som tusan att vara två! Jag är 22år, född och uppvuxen i Kalmar. Tycker om all slags friluftsliv och lite mer utmanande sport (Kite, forskajak). Åker snowboard men hade tänkt ägna delar av säsongen till att lära mig åka tvådelat. Funderat på Kicking Horse. Men är öppen för allt! Hör av dig till mig? epost: tagemark@gmail.com msn: taggen@home.se /John Tagemark [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Canada 07/08, ev roadtrip i USA innan...
Tillbaka
Topp