Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CalleIsaksson" data-source="post: 118827" data-attributes="member: 52026"><p>Tja alla freeriders! Har precis slutat gymnasiet och börjat fundera lite smått på att göra en säsong i alperna (chamonix) i vinter. Jag ooch en polare tänkte sticka nån gång i slutet av november. Ska jobba ihop lite pengar här hemma först... </p><p>Fick tips om att den här sidan har mycket kunniga besökare så jag ber er om lite tips angående:</p><p></p><p>-Boende; hur fixar man det? Vilka vänder man sig till? vad ska det kosta?</p><p>-Jobb; ska man söka på plats? Vad finns det för typ av jobb? vill få mycket tid över till åkning. jag behärskar franska rätt bra (steg 7 på gymnasienivå)</p><p>-Liftkort; kostar?</p><p>-Budget; ungefärlig, hur mycket bränner man?</p><p>-Diverse tips; har ni andra tips som en rookie inte känner till, men som kan vara bra att känna till.</p><p></p><p>Behöver all hjälp jag kan få (behöver nämligen veta lite hur mycket jag bör arbeta hemma innan jag sticker)</p><p>Uppskattar alla möjliga tips!</p><p></p><p>Tackar </p><p></p><p>Calle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CalleIsaksson, post: 118827, member: 52026"] Tja alla freeriders! Har precis slutat gymnasiet och börjat fundera lite smått på att göra en säsong i alperna (chamonix) i vinter. Jag ooch en polare tänkte sticka nån gång i slutet av november. Ska jobba ihop lite pengar här hemma först... Fick tips om att den här sidan har mycket kunniga besökare så jag ber er om lite tips angående: -Boende; hur fixar man det? Vilka vänder man sig till? vad ska det kosta? -Jobb; ska man söka på plats? Vad finns det för typ av jobb? vill få mycket tid över till åkning. jag behärskar franska rätt bra (steg 7 på gymnasienivå) -Liftkort; kostar? -Budget; ungefärlig, hur mycket bränner man? -Diverse tips; har ni andra tips som en rookie inte känner till, men som kan vara bra att känna till. Behöver all hjälp jag kan få (behöver nämligen veta lite hur mycket jag bör arbeta hemma innan jag sticker) Uppskattar alla möjliga tips! Tackar Calle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Chamonix
Tillbaka
Topp