Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Gerlos
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 46454" data-attributes="member: 12483"><p>Zillertal i sig är ju rätt utsträckt. Zell am Ziller, Gerlos och Königsleiten bildar ett eget litet område. Inte alltför extremt på något vis, men om man forskar lite hittar man naturligtvis pärlor. Off-pisten lär inte bli uppåkt lika fort här som på större orter, mycket pga publiken, Holländare bl a. Sen är ju frågan hur mycket party man vill ha, och där kan jag nämna att i t ex Königsleiten partar man nog inte...just alls, eller man blir lätt lite ensam kan jag inbilla mig. Det kryllar ju inte av bummare och ungdomar direkt. Man får sannolikt lättare kontakt med lokalbefolkningen på små orter, vilket i sig kan vara mycket värdefullt när det gäller tips om åkning etc. </p><p></p><p>Frågan är vad du vill ha. Österrike är ju som alltid gemytligt.</p><p></p><p>/Ace</p><p>K-leiten 2002.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 46454, member: 12483"] Zillertal i sig är ju rätt utsträckt. Zell am Ziller, Gerlos och Königsleiten bildar ett eget litet område. Inte alltför extremt på något vis, men om man forskar lite hittar man naturligtvis pärlor. Off-pisten lär inte bli uppåkt lika fort här som på större orter, mycket pga publiken, Holländare bl a. Sen är ju frågan hur mycket party man vill ha, och där kan jag nämna att i t ex Königsleiten partar man nog inte...just alls, eller man blir lätt lite ensam kan jag inbilla mig. Det kryllar ju inte av bummare och ungdomar direkt. Man får sannolikt lättare kontakt med lokalbefolkningen på små orter, vilket i sig kan vara mycket värdefullt när det gäller tips om åkning etc. Frågan är vad du vill ha. Österrike är ju som alltid gemytligt. /Ace K-leiten 2002. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Gerlos
Tillbaka
Topp