Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Gerlos
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rizpuffen" data-source="post: 46455" data-attributes="member: 29161"><p>Hej på dig!!</p><p></p><p>Kom precis hem efter en säsong i Österrike/Zillertal. Har haft en kanonsäsong!!! </p><p></p><p>Skulle kanske oxå rekomendera att bredda vyerna lite i zillertal. Jag gjorde min säsong i Mayrhofen som är den största byn i Zillertal. Skidsytemet Gerlos är nog kanske inte de d största i världshistorien men hela zillertal i de hela sätt duger bra. Sen har du ju inte så långt till Hintertux heller. (ca 30km). Och de är ju helt klart en av de bästa glaciärerna i Europa. Om du söker ett vilt partyliv o massa skandinavier så är det inte heller de optimala stället. Mycket Hollaändare, engelsmän, o tyskar reser dit för skidåkningen. Men tycker du som jag att de är ganska skönt att slippa skandinavier så har du hittat helt rätt.</p><p></p><p>Kan rekomendera zillertal om du vill ha bra skidåkning o en lite gemytligare säsong!! </p><p></p><p>Lycka till o hör gärna av dig om du vil ha fler tipps!</p><p></p><p>samuel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rizpuffen, post: 46455, member: 29161"] Hej på dig!! Kom precis hem efter en säsong i Österrike/Zillertal. Har haft en kanonsäsong!!! Skulle kanske oxå rekomendera att bredda vyerna lite i zillertal. Jag gjorde min säsong i Mayrhofen som är den största byn i Zillertal. Skidsytemet Gerlos är nog kanske inte de d största i världshistorien men hela zillertal i de hela sätt duger bra. Sen har du ju inte så långt till Hintertux heller. (ca 30km). Och de är ju helt klart en av de bästa glaciärerna i Europa. Om du söker ett vilt partyliv o massa skandinavier så är det inte heller de optimala stället. Mycket Hollaändare, engelsmän, o tyskar reser dit för skidåkningen. Men tycker du som jag att de är ganska skönt att slippa skandinavier så har du hittat helt rätt. Kan rekomendera zillertal om du vill ha bra skidåkning o en lite gemytligare säsong!! Lycka till o hör gärna av dig om du vil ha fler tipps! samuel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Gerlos
Tillbaka
Topp