Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsong i Hemsedal 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pontus87" data-source="post: 572758" data-attributes="member: 39638"><p>Jag har sett att det är samma chef i år igen som när vi var där så det är nog samma.</p><p>Men bondet som låg precis vid backen på 20 kvm var det boendet vi flyttade till när vi lämnade vårt " personalboende" . det funkar helt klart att bo i och det ligger sjukt bra till. men man ska vara en i varje boende max två om man man ska bo bra hela säsongen.</p><p></p><p>hyr ni hela säsongen kan ni få bra bris på en gen lägenhet, typ 3000kr månade</p><p>, helt klart värt det !! tror tillåmed dom har internet nu.</p><p></p><p>så fixa gärna boendet vid backen privat av han som äger det så kommer ni ner i pris och får mer pengar själva.</p><p></p><p>lyssna inte för mkt på cheferna då förlorar ni cash.</p><p></p><p>Men jag tror och hoppas även att jobbet har blivt bättre än när jag var där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pontus87, post: 572758, member: 39638"] Jag har sett att det är samma chef i år igen som när vi var där så det är nog samma. Men bondet som låg precis vid backen på 20 kvm var det boendet vi flyttade till när vi lämnade vårt " personalboende" . det funkar helt klart att bo i och det ligger sjukt bra till. men man ska vara en i varje boende max två om man man ska bo bra hela säsongen. hyr ni hela säsongen kan ni få bra bris på en gen lägenhet, typ 3000kr månade , helt klart värt det !! tror tillåmed dom har internet nu. så fixa gärna boendet vid backen privat av han som äger det så kommer ni ner i pris och får mer pengar själva. lyssna inte för mkt på cheferna då förlorar ni cash. Men jag tror och hoppas även att jobbet har blivt bättre än när jag var där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsong i Hemsedal 09/10
Tillbaka
Topp