Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Säsong i Idre!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChristofferB" data-source="post: 130474" data-attributes="member: 32743"><p>Har samtliga problem med synen o tappat huvudet i en sopptunna?</p><p>Idre är en puckel. Inte ett åk som vara mer än 1-2 min. Bara massa barnfamiljer o snubbar med blades o goose.</p><p>Det finns lite offpiste på städjan, men då måste du knata hela dan för det pytte åket.</p><p>Utelivet är ett skämt och PRISERNA är helt sjuka. Tror jag betalade 800 kr för att åka 2 dagar. Det kostar mer än i vilken fet anläggning som helst i hela alperna.</p><p>Att jag bara åkt i barnbacken kan bero på att det inte finns en enda backe i idre som inte klassas som barnbacke i resten av skidvärlden. </p><p>Kom inte dragandes med "sveriges brantaste pist". Den är ett ännu större skämt! Behöver nån svänga i den korta snutten? </p><p></p><p>Nej säger jag bara!</p><p></p><p>ICKET!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChristofferB, post: 130474, member: 32743"] Har samtliga problem med synen o tappat huvudet i en sopptunna? Idre är en puckel. Inte ett åk som vara mer än 1-2 min. Bara massa barnfamiljer o snubbar med blades o goose. Det finns lite offpiste på städjan, men då måste du knata hela dan för det pytte åket. Utelivet är ett skämt och PRISERNA är helt sjuka. Tror jag betalade 800 kr för att åka 2 dagar. Det kostar mer än i vilken fet anläggning som helst i hela alperna. Att jag bara åkt i barnbacken kan bero på att det inte finns en enda backe i idre som inte klassas som barnbacke i resten av skidvärlden. Kom inte dragandes med "sveriges brantaste pist". Den är ett ännu större skämt! Behöver nån svänga i den korta snutten? Nej säger jag bara! ICKET! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Säsong i Idre!
Tillbaka
Topp