Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Iran
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr_Kvick" data-source="post: 202784" data-attributes="member: 16172"><p>Jag har planer på att ta tre månader i Iran i vinter och har försökt hitta info men det jag hitta tgäller mest 2 veckors resor. Vad finns det för möjligheter att bo och hur är prisläget? Finns det lägenheter att hyra på de flesta orter eller är det att köra bensinköket på hotellrummet? Eller är det billigt att äta ute?</p><p></p><p>Hur fungerar det med säsongskort, finns det och är det någon förtjänst eller ska man hellre satsa på att testa olika orter. Verkar finnas några i alla fall!</p><p></p><p>Sist men inte minst. Är det någon som är sugen på att hänga på?!?</p><p></p><p>Olle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr_Kvick, post: 202784, member: 16172"] Jag har planer på att ta tre månader i Iran i vinter och har försökt hitta info men det jag hitta tgäller mest 2 veckors resor. Vad finns det för möjligheter att bo och hur är prisläget? Finns det lägenheter att hyra på de flesta orter eller är det att köra bensinköket på hotellrummet? Eller är det billigt att äta ute? Hur fungerar det med säsongskort, finns det och är det någon förtjänst eller ska man hellre satsa på att testa olika orter. Verkar finnas några i alla fall! Sist men inte minst. Är det någon som är sugen på att hänga på?!? Olle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Iran
Tillbaka
Topp