Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Iran
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zaffa" data-source="post: 206354" data-attributes="member: 66840"><p>Tre månader verkar en rätt så lång tid att spendera i Iran. Du kommer troligen bli trött på att vara på samma skidort hela tiden så jag rekommenderar att du åker till andra skidorter också, det finns rätt så många att välja på. Information om hotel och priser finns här på forumet, det är bara att söka på "Iran". Det kan vara bra att bo i byn t.ex. i Shemshak, det finns lägenheter. Men att ordna boende där kanske görs bäst vid plats. </p><p></p><p>Priserna på mat är överkomlig men det är dyrare uppe i bergen och skidorterna, samtidigt kan det bli enformigt med kebab hela tiden. Försök hitta ett ställe där de serverar persisk husmanskost. </p><p></p><p>Något som jag kan rekommendera är att spendera de första dagarna i skidorten Tochal i själva Tehran. På det sättet kan du bo i Tehran, bekanta dig med Tehran och träffa folk. Det är lite annourlunda i t.ex. Dizin och Shemshak där man blir mer isolerad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zaffa, post: 206354, member: 66840"] Tre månader verkar en rätt så lång tid att spendera i Iran. Du kommer troligen bli trött på att vara på samma skidort hela tiden så jag rekommenderar att du åker till andra skidorter också, det finns rätt så många att välja på. Information om hotel och priser finns här på forumet, det är bara att söka på "Iran". Det kan vara bra att bo i byn t.ex. i Shemshak, det finns lägenheter. Men att ordna boende där kanske görs bäst vid plats. Priserna på mat är överkomlig men det är dyrare uppe i bergen och skidorterna, samtidigt kan det bli enformigt med kebab hela tiden. Försök hitta ett ställe där de serverar persisk husmanskost. Något som jag kan rekommendera är att spendera de första dagarna i skidorten Tochal i själva Tehran. På det sättet kan du bo i Tehran, bekanta dig med Tehran och träffa folk. Det är lite annourlunda i t.ex. Dizin och Shemshak där man blir mer isolerad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Iran
Tillbaka
Topp