Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Iran
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gurring" data-source="post: 254652" data-attributes="member: 35055"><p>Om du inte redan har åkt så ett tipps är att prata med Johan Eller Martin.. Freeride grundarna.. Dom var iväg till Iran får 2 år sen tro jag det var. Så dom borde ju ha lite koll på läget.. När jag pratade med deras farsa så verkade det lite småflum... Ibland kunde dom ha hela liftsystem för sig själva och nångång så låg liftvakten o sov o ville inte öppna liften!. :P Men det kan nog vara en kul upplevelse att åka dit!.. Lycka till!..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gurring, post: 254652, member: 35055"] Om du inte redan har åkt så ett tipps är att prata med Johan Eller Martin.. Freeride grundarna.. Dom var iväg till Iran får 2 år sen tro jag det var. Så dom borde ju ha lite koll på läget.. När jag pratade med deras farsa så verkade det lite småflum... Ibland kunde dom ha hela liftsystem för sig själva och nångång så låg liftvakten o sov o ville inte öppna liften!. :P Men det kan nog vara en kul upplevelse att åka dit!.. Lycka till!.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Iran
Tillbaka
Topp