Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Iran
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rikard_o" data-source="post: 254850" data-attributes="member: 43578"><p>Råkade vara i Dizin samtidigt som Johan och Martin i ett par dagar. De var ett gäng på 8 pers tror jag och vi var 2 pers. Det var väl typ vi 10 som ägde liftsystemet den veckan <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Sedan kom Pathfinder ner med ytterligare ett gäng när deras första åkte hem (Freeridegänget) och då blev det lite trängre. Men det fanns alltid puder så det räckte till alla. </p><p></p><p>Ang flum... självklart är det "flummigare" i denna del av världen än hemma i trygga tråkiga västvärlden. Men det är ju halva anledningen att åka dit <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rikard_o, post: 254850, member: 43578"] Råkade vara i Dizin samtidigt som Johan och Martin i ett par dagar. De var ett gäng på 8 pers tror jag och vi var 2 pers. Det var väl typ vi 10 som ägde liftsystemet den veckan :) Sedan kom Pathfinder ner med ytterligare ett gäng när deras första åkte hem (Freeridegänget) och då blev det lite trängre. Men det fanns alltid puder så det räckte till alla. Ang flum... självklart är det "flummigare" i denna del av världen än hemma i trygga tråkiga västvärlden. Men det är ju halva anledningen att åka dit :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Iran
Tillbaka
Topp