Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Ischgl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jakopp" data-source="post: 1337038" data-attributes="member: 212096"><p>Va där för några år sedan med ett par polare ett år efter studenten (dock bara en vecka). Då var vi där i slutet på Januari, inte så mycket snö. När det väl kom snö en natt var det otrolig snö, typ bästa jag har åkt. Kan tänka mig att apres och festlivet blir rätt tråkigt fram till februari och sportloven börjar dra igång. Av mina korta vecka där fick jag också känslan av att där inte fanns så många säsongare överhuvudtaget. När det kommer till after skin var min uppfattning att det var en äldre åldersgrupp där, vad jag fick höra (kan vara skitprat) kallades "medelåldrarnas St. Anton". Kan stämma för vi träffade inte många undomar där i vår ålder. Jag är själv inne på att såsonga då jag inte hunnit med det innan (är 23) och har hört mycket bra om Chamonix, så det kan jag rekommendera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jakopp, post: 1337038, member: 212096"] Va där för några år sedan med ett par polare ett år efter studenten (dock bara en vecka). Då var vi där i slutet på Januari, inte så mycket snö. När det väl kom snö en natt var det otrolig snö, typ bästa jag har åkt. Kan tänka mig att apres och festlivet blir rätt tråkigt fram till februari och sportloven börjar dra igång. Av mina korta vecka där fick jag också känslan av att där inte fanns så många säsongare överhuvudtaget. När det kommer till after skin var min uppfattning att det var en äldre åldersgrupp där, vad jag fick höra (kan vara skitprat) kallades "medelåldrarnas St. Anton". Kan stämma för vi träffade inte många undomar där i vår ålder. Jag är själv inne på att såsonga då jag inte hunnit med det innan (är 23) och har hört mycket bra om Chamonix, så det kan jag rekommendera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Ischgl
Tillbaka
Topp