Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Kanada 17/18
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cold" data-source="post: 1089646" data-attributes="member: 115478"><p>Enklast om ni kan är att jobba här hemma och bunta så du klarar dig den tid du tänk vara där.</p><p>Får du inte ihop pengar för ett havår så dra 1,2,3 månder osv, blir ändå ett äventyr, men se till att ha så pass mycket pengar så det räcker med råge under den tiden du tänker stanna.</p><p>Du kan bli kollad i tullen, (vet iof inte hur) hur din ekonomi ser ut, kan vara risk att dom tror du ska knega svart.</p><p></p><p>När jag var i whistler så var dom väldigt frågvisa om vart jag ska bo osv. men inte ekonomin.</p><p>Jag bokade ett blilligt boende för några dagar ifrån Sverige och visade upp det, då var det lungt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cold, post: 1089646, member: 115478"] Enklast om ni kan är att jobba här hemma och bunta så du klarar dig den tid du tänk vara där. Får du inte ihop pengar för ett havår så dra 1,2,3 månder osv, blir ändå ett äventyr, men se till att ha så pass mycket pengar så det räcker med råge under den tiden du tänker stanna. Du kan bli kollad i tullen, (vet iof inte hur) hur din ekonomi ser ut, kan vara risk att dom tror du ska knega svart. När jag var i whistler så var dom väldigt frågvisa om vart jag ska bo osv. men inte ekonomin. Jag bokade ett blilligt boende för några dagar ifrån Sverige och visade upp det, då var det lungt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Kanada 17/18
Tillbaka
Topp