Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Kanada Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 136601" data-attributes="member: 29149"><p>Hej på er,</p><p>det har ju redan gått en månad så alla era frågor kanske redan är löst men i a f:</p><p></p><p>1 till er som tänkt svara i detta forum: ge 17 i att säga hu gärna ni vill åka. Om ni inte redan känner de här killarna är det klokare att skicka ett privat mail om ni vill åka med dem. Jag är skeptisk till att avsikten med tråden var att skapa en lista på folk som skulle tycka det vore kul att bumma i Whistler.</p><p></p><p>2 till Stefan: Jag har gjort den här resan, "Gelendesprung" tycks också ha gjort den med samt antagligen en drös med annat folk. Jag far till Whistler igen om en mån men utan Ca-avslut denna gång (men va f-n man vet ju aldrig hur det blir...). MEN jag har lite svårt att skriva en uppsats om precis allt du behöver veta. Det är nog bättre att du funderar om du ha några specifika frågor som tex om skillnad mellan skidområden i BC o Alberta. Fråga här eller maila mig om det är något du undrar.</p><p></p><p>Glöm för all del inte Vancouver Island och Hawaii (närmare (ekonomiskt) än ni tror).</p><p></p><p>entetäo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 136601, member: 29149"] Hej på er, det har ju redan gått en månad så alla era frågor kanske redan är löst men i a f: 1 till er som tänkt svara i detta forum: ge 17 i att säga hu gärna ni vill åka. Om ni inte redan känner de här killarna är det klokare att skicka ett privat mail om ni vill åka med dem. Jag är skeptisk till att avsikten med tråden var att skapa en lista på folk som skulle tycka det vore kul att bumma i Whistler. 2 till Stefan: Jag har gjort den här resan, "Gelendesprung" tycks också ha gjort den med samt antagligen en drös med annat folk. Jag far till Whistler igen om en mån men utan Ca-avslut denna gång (men va f-n man vet ju aldrig hur det blir...). MEN jag har lite svårt att skriva en uppsats om precis allt du behöver veta. Det är nog bättre att du funderar om du ha några specifika frågor som tex om skillnad mellan skidområden i BC o Alberta. Fråga här eller maila mig om det är något du undrar. Glöm för all del inte Vancouver Island och Hawaii (närmare (ekonomiskt) än ni tror). entetäo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Kanada Whistler
Tillbaka
Topp