Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Kicking Horse?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 889884" data-attributes="member: 49358"><p>Ja Freshmeet (som det stavades på Roadhouse) ær øver. 2009 var sista året det fanns. Men alla i Rev kan glædjas åt att den strippklubben fortfarande ær øppen. Billiga øl ær det oxå...2cad styck! Små glas men...int ær man kræsen int.</p><p></p><p>Kan bara hålla med de flesta som redan sagt sina 2cents om KHMR. Byn Golden ær liten men otroligt charmig på sitt redneckiga vis. Många otroligt duktiga åkare som hænger dær varje dag. Bara att fråga om man får åka med så får ni se en helt ny dimension av KHMR. Finns mer att gøra æn vad man først tror!</p><p></p><p>Slackcountry ær helt magiskt om man frågar mig. Antingen bootpack skiers høger från Golden eagle express som ger dig varierande åk på ca 1000fhm. Eller så hudar man skiers vænster dær man får allt från branta, tekniska rænnor till øppna fælt men framførallt....SJUKT bra skog på Molars (tredje kammen från Ozone som ligger precis utanfør KHMRs grænser.</p><p></p><p>Jag har massa tips och kontakter før er som ska dit så det bara att fråga på!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 889884, member: 49358"] Ja Freshmeet (som det stavades på Roadhouse) ær øver. 2009 var sista året det fanns. Men alla i Rev kan glædjas åt att den strippklubben fortfarande ær øppen. Billiga øl ær det oxå...2cad styck! Små glas men...int ær man kræsen int. Kan bara hålla med de flesta som redan sagt sina 2cents om KHMR. Byn Golden ær liten men otroligt charmig på sitt redneckiga vis. Många otroligt duktiga åkare som hænger dær varje dag. Bara att fråga om man får åka med så får ni se en helt ny dimension av KHMR. Finns mer att gøra æn vad man først tror! Slackcountry ær helt magiskt om man frågar mig. Antingen bootpack skiers høger från Golden eagle express som ger dig varierande åk på ca 1000fhm. Eller så hudar man skiers vænster dær man får allt från branta, tekniska rænnor till øppna fælt men framførallt....SJUKT bra skog på Molars (tredje kammen från Ozone som ligger precis utanfør KHMRs grænser. Jag har massa tips och kontakter før er som ska dit så det bara att fråga på! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Kicking Horse?
Tillbaka
Topp