Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Kittelfjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel-Forsberg" data-source="post: 233994" data-attributes="member: 33876"><p>Hej</p><p></p><p>Vill bara börja med att säga att jag inte har jobbat på hotellet någon säsong i kittelfjäll men har haft årskort där de senaste 9åren och spenderat en stor del av mina vintrar där. Man lär ju känna folk som jobbar där när man är uppe så mycket och visst har man lite koll på hur det är. Kittelfjäll är ett litet ställe så kontakten med andra mäniskor förutom gäster på hotellet kanske inte blir så stor men gemenskapen inom gruppen av säsongare blir nog destå bättre. Personalen brukar bytas till viss del men det finns de som jobbat många år där då främst bland lift personal och så. Angående hur det är att jobba där har jag hört både bra och dåliga saker om PB och Björn som chefer men det vill jag inte utala mig om. Men kittelfjäll är ett mysigt ställe med grym åkning och roliga karaktärer som jag ännu inte gjort säsong i men det kommer säkert bli nått år.</p><p></p><p>Jag tror att din vinter i kittelfjäll blir precis vad du gör den till, om du är öppen och glad och klarar av lite glesbygd så tror jag att du kommer få en underbar vinter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel-Forsberg, post: 233994, member: 33876"] Hej Vill bara börja med att säga att jag inte har jobbat på hotellet någon säsong i kittelfjäll men har haft årskort där de senaste 9åren och spenderat en stor del av mina vintrar där. Man lär ju känna folk som jobbar där när man är uppe så mycket och visst har man lite koll på hur det är. Kittelfjäll är ett litet ställe så kontakten med andra mäniskor förutom gäster på hotellet kanske inte blir så stor men gemenskapen inom gruppen av säsongare blir nog destå bättre. Personalen brukar bytas till viss del men det finns de som jobbat många år där då främst bland lift personal och så. Angående hur det är att jobba där har jag hört både bra och dåliga saker om PB och Björn som chefer men det vill jag inte utala mig om. Men kittelfjäll är ett mysigt ställe med grym åkning och roliga karaktärer som jag ännu inte gjort säsong i men det kommer säkert bli nått år. Jag tror att din vinter i kittelfjäll blir precis vad du gör den till, om du är öppen och glad och klarar av lite glesbygd så tror jag att du kommer få en underbar vinter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Kittelfjäll
Tillbaka
Topp