Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Nya Zeeland
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DJElo" data-source="post: 854188" data-attributes="member: 119206"><p>altsa, sa vitt jag vet sa maste du ha working visa for att overhuvudtaget kunna jobba..eftersom jag ar student sa har jag studentvisum dar jag kan jobba upp till 20timmar under terminen och heltid utanfor..</p><p>sasongen pa ruapehu borjar typ mitten/slutet juni,vet inte riktigt pa sydon men kanske runt dar..latt att kolla upp om man vill..googla bara coronet peak/wanaka/mt hutt/trebble cone/mt ruapehu(nordon)</p><p>en grej man kan kolla innan man drar e pa bade couchsurfing.org och fraga folk dar efter tips pa jobb och genom trademe.co.nz (NZ tradera) dar jobb laggs upp..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DJElo, post: 854188, member: 119206"] altsa, sa vitt jag vet sa maste du ha working visa for att overhuvudtaget kunna jobba..eftersom jag ar student sa har jag studentvisum dar jag kan jobba upp till 20timmar under terminen och heltid utanfor.. sasongen pa ruapehu borjar typ mitten/slutet juni,vet inte riktigt pa sydon men kanske runt dar..latt att kolla upp om man vill..googla bara coronet peak/wanaka/mt hutt/trebble cone/mt ruapehu(nordon) en grej man kan kolla innan man drar e pa bade couchsurfing.org och fraga folk dar efter tips pa jobb och genom trademe.co.nz (NZ tradera) dar jobb laggs upp.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i Nya Zeeland
Tillbaka
Topp