Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Österrike 21/22
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AkeBrander" data-source="post: 1232372" data-attributes="member: 167792"><p>Hejsan,'</p><p>det finns ju massor med härliga skidorter här nere.Själv bor jag sedan 5 år i Mayrhofen i Zillertal och trivs förträffligt.Här har vi ju skidåkning året om om man vill på Hintertux glaciären 2,5 mil härifrån.Totalt finns det 6 stora skidsystem i dalen störst är Zell am Ziller/Gerlos /Königsleiten alla hopbundna.</p><p>Jobb finns alltid inom hotel/restaurang svenska ungdommar har gott rykte då dom oftast är duktiga i spåk.Jag jobbar själv som skidlärare här.</p><p>Ischgl är i mitt tycke en av dom bästa skidortena ,men ganska dyrt.</p><p>Sen finns ju tex Zell am See,Schladming som ingår i jättesystemet Skiamade.</p><p>Ett annat jättesystem är Wilde Kaiser med orter som Kitzbuhl,ligger inte långt härifrån.St Anton är ju väldigt populärt bland svenska ungdommar och också super.Ja det finns som sagt massor att välj bland,men vänta inte för länge boendena för säsongare tar snabbt slut.Lycka till!Hör av dej om du har frågor.</p><p>Skidhälsningar Åke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AkeBrander, post: 1232372, member: 167792"] Hejsan,' det finns ju massor med härliga skidorter här nere.Själv bor jag sedan 5 år i Mayrhofen i Zillertal och trivs förträffligt.Här har vi ju skidåkning året om om man vill på Hintertux glaciären 2,5 mil härifrån.Totalt finns det 6 stora skidsystem i dalen störst är Zell am Ziller/Gerlos /Königsleiten alla hopbundna. Jobb finns alltid inom hotel/restaurang svenska ungdommar har gott rykte då dom oftast är duktiga i spåk.Jag jobbar själv som skidlärare här. Ischgl är i mitt tycke en av dom bästa skidortena ,men ganska dyrt. Sen finns ju tex Zell am See,Schladming som ingår i jättesystemet Skiamade. Ett annat jättesystem är Wilde Kaiser med orter som Kitzbuhl,ligger inte långt härifrån.St Anton är ju väldigt populärt bland svenska ungdommar och också super.Ja det finns som sagt massor att välj bland,men vänta inte för länge boendena för säsongare tar snabbt slut.Lycka till!Hör av dej om du har frågor. Skidhälsningar Åke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Österrike 21/22
Tillbaka
Topp