Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Revelstoke 18/19
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stuartsinc" data-source="post: 1136589" data-attributes="member: 117327"><p>Hallå alla!</p><p></p><p>Drömmen om att åka skidor och bräda i Kanada ska äntligen bli verklighet och sökandet efter boende och tur-/åksällskap har precis satts igång. Min plan i stora drag är att åka över någon gång i december alternativt efter nyår (beror lite på hur min jobbsituation ser ut) och stanna i Kanada till slutet av mars. Det som är prio är tura, hitta så mycket puder som möjligt och gå någon lavinkurs för att bredda kunskaperna. Fest är inget som lockar särskilt men en öl då och då tackar jag inte nej till. Jag planerar även att skaffa en bil som man gärna får vara med och dela på om man är sugen. Jag är även öppen för andra orter än just Revelstoke (men jag tänkte att jag skriver här pga mycket aktivitet i tråden) </p><p></p><p>Hur ser statusen ut för alla? Lite längre bak i tråden har folk redan börjat boka boende, är det någon som fortfarande söker en roomie?</p><p></p><p>//Richard</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stuartsinc, post: 1136589, member: 117327"] Hallå alla! Drömmen om att åka skidor och bräda i Kanada ska äntligen bli verklighet och sökandet efter boende och tur-/åksällskap har precis satts igång. Min plan i stora drag är att åka över någon gång i december alternativt efter nyår (beror lite på hur min jobbsituation ser ut) och stanna i Kanada till slutet av mars. Det som är prio är tura, hitta så mycket puder som möjligt och gå någon lavinkurs för att bredda kunskaperna. Fest är inget som lockar särskilt men en öl då och då tackar jag inte nej till. Jag planerar även att skaffa en bil som man gärna får vara med och dela på om man är sugen. Jag är även öppen för andra orter än just Revelstoke (men jag tänkte att jag skriver här pga mycket aktivitet i tråden) Hur ser statusen ut för alla? Lite längre bak i tråden har folk redan börjat boka boende, är det någon som fortfarande söker en roomie? //Richard [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Revelstoke 18/19
Tillbaka
Topp