Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Revelstoke 18/19
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maxen99" data-source="post: 1136639" data-attributes="member: 146034"><p>Skönt att se att det inte bara är jag som Inte riktigt har kommit till skott än. Jag kommer åka själv och söker därför nån/några att dela rum med (tänker mig alpine inn). </p><p>Lite om mig: kille på 19 bast som har åkt skidor så länge jag kan minnas. Festa är väll kul men lever efter principen att orkar man gå på afterski/fest så har man inte åkt tillräkligt så åkningen är det jag är ute efter. </p><p></p><p>Jag tänker vara där mitten av Jan till mars typ, när jag åker hem är inte skrivet i sten. </p><p></p><p>Om nån går i liknande tankar och söker nån att dela rum med så är det bara att dra ett pm</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maxen99, post: 1136639, member: 146034"] Skönt att se att det inte bara är jag som Inte riktigt har kommit till skott än. Jag kommer åka själv och söker därför nån/några att dela rum med (tänker mig alpine inn). Lite om mig: kille på 19 bast som har åkt skidor så länge jag kan minnas. Festa är väll kul men lever efter principen att orkar man gå på afterski/fest så har man inte åkt tillräkligt så åkningen är det jag är ute efter. Jag tänker vara där mitten av Jan till mars typ, när jag åker hem är inte skrivet i sten. Om nån går i liknande tankar och söker nån att dela rum med så är det bara att dra ett pm [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Revelstoke 18/19
Tillbaka
Topp