Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Revelstoke 18/19
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kozzaca" data-source="post: 1136651" data-attributes="member: 124571"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Jag är 19 år och kommer från Norrköping och är grymt taggad på att åka till Revelstoke och säsonga där mellan dessa datum:</p><p>tidig december / sen november - sen mars / tidig april</p><p></p><p>Det jag är ute mest för är att åka så mycket skidor som möjligt och helst ute i offpisten men med det vill jag inte utesluta lite konsumtion av alkohol heller. Jag är en van skidåkare och har tidigare turat två gånger varav en gång med min bror i just Revelstoke, men jag är dock ändå ganska ovan med riktig offpist osv. </p><p></p><p>Jag kan tänka mig och bo egentligen hur som helst, så om det fortfarande finns någon som letar efter någon att åka med så får den gärna höra av sig till mig! Om så är fallet får den gärna skicka ett mail till:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kozzaca, post: 1136651, member: 124571"] Hejsan! Jag är 19 år och kommer från Norrköping och är grymt taggad på att åka till Revelstoke och säsonga där mellan dessa datum: tidig december / sen november - sen mars / tidig april Det jag är ute mest för är att åka så mycket skidor som möjligt och helst ute i offpisten men med det vill jag inte utesluta lite konsumtion av alkohol heller. Jag är en van skidåkare och har tidigare turat två gånger varav en gång med min bror i just Revelstoke, men jag är dock ändå ganska ovan med riktig offpist osv. Jag kan tänka mig och bo egentligen hur som helst, så om det fortfarande finns någon som letar efter någon att åka med så får den gärna höra av sig till mig! Om så är fallet får den gärna skicka ett mail till: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Revelstoke 18/19
Tillbaka
Topp