Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i S:t Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ekelund" data-source="post: 3076" data-attributes="member: 13892"><p>Hallå!</p><p>Sitter nere i soliga skåne och drömmer mig bort till den härliga puderåkningen i St.Anton. Har funderat länge på att åka ner till "the alps" och brassa lite lagg, jobba och softa. Antar att du är ute efter samma spänning som jag?</p><p>JObbar extra som skidlärare på lindvallensskidskola, ska precis ta studenten (7 juni) och sedan jobb för att kunna ha råd att åka ner.</p><p>Hur långt har du kommit i dina funderingar?</p><p></p><p>Jag och en polare (jolle) har inte planerat så mkt ännu, men om man åker ner ett gäng så är det lättare att få boende ju, så att det hade varit bra om vi kunde hålla kontakten och fixa boende tillsammans?!</p><p></p><p>hör av dig till min mail eller här på freeride.</p><p></p><p>rock on</p><p>"If you are not living lofe on the edge, you´re taking up to much space"</p><p></p><p>/Martin "ekls" Ekelund</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ekelund, post: 3076, member: 13892"] Hallå! Sitter nere i soliga skåne och drömmer mig bort till den härliga puderåkningen i St.Anton. Har funderat länge på att åka ner till "the alps" och brassa lite lagg, jobba och softa. Antar att du är ute efter samma spänning som jag? JObbar extra som skidlärare på lindvallensskidskola, ska precis ta studenten (7 juni) och sedan jobb för att kunna ha råd att åka ner. Hur långt har du kommit i dina funderingar? Jag och en polare (jolle) har inte planerat så mkt ännu, men om man åker ner ett gäng så är det lättare att få boende ju, så att det hade varit bra om vi kunde hålla kontakten och fixa boende tillsammans?! hör av dig till min mail eller här på freeride. rock on "If you are not living lofe on the edge, you´re taking up to much space" /Martin "ekls" Ekelund [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i S:t Anton
Tillbaka
Topp