Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Säsong i Saalbach 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohnnyL" data-source="post: 797025" data-attributes="member: 96773"><p>Jag jobbade på Goasstall som ligger i Hinterglemm. Lätt bästa apreskin i hela glemmtal <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Jo boendet blir lite svårare. Absolut lättast är att fixa boendet via jobb. Så det går att lösa på plats. Annars vet jag enstaka ställen där folk bodde. Verkligen inga charmerande ställen, men standarden är inte särskilt viktig om man ville hålla priserna på en hyfsad nivå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohnnyL, post: 797025, member: 96773"] Jag jobbade på Goasstall som ligger i Hinterglemm. Lätt bästa apreskin i hela glemmtal :) Jo boendet blir lite svårare. Absolut lättast är att fixa boendet via jobb. Så det går att lösa på plats. Annars vet jag enstaka ställen där folk bodde. Verkligen inga charmerande ställen, men standarden är inte särskilt viktig om man ville hålla priserna på en hyfsad nivå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Säsong i Saalbach 10/11
Tillbaka
Topp