Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Säsong i Saalbach 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Idolmicke" data-source="post: 816429" data-attributes="member: 116642"><p>Vi åker ner den 30 november och vi har varken boende eller jobb. Bara en enkel flygbiljett ner sen låter vi tiden lösa resten. Om det går rent åt helvete så tar vi oss förmodligen till Bad Gastein, Mayrhofen eller någonting annat som ligger i närheten men det tror jag inte ska behövas. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Hur går det med jobbsökandet då?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Idolmicke, post: 816429, member: 116642"] Vi åker ner den 30 november och vi har varken boende eller jobb. Bara en enkel flygbiljett ner sen låter vi tiden lösa resten. Om det går rent åt helvete så tar vi oss förmodligen till Bad Gastein, Mayrhofen eller någonting annat som ligger i närheten men det tror jag inte ska behövas. :) Hur går det med jobbsökandet då? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Säsong i Saalbach 10/11
Tillbaka
Topp