Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsong i sälen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skieeeer" data-source="post: 1304877" data-attributes="member: 191036"><p>Hej alla!</p><p></p><p>Jag planerar att åka till antingen Sälen eller Åre för en säsong och har några frågor:</p><p></p><ol> <li data-xf-list-type="ol">Vilken ort är mest värt att besöka? Jag är intresserad av både skidåkning och roliga aktiviteter. Har någon erfarenhet av vad som är roligast?</li> <li data-xf-list-type="ol">Jag åker upp själv och undrar vilket jobb som är bäst för att få bra gemenskap. Någon som har erfarenhet av att jobba i området och kan rekommendera något?</li> <li data-xf-list-type="ol">Hur fungerar det med klubbar och uteställen? Finns det en åldersgräns på 18 eller 20 år? Jag är själv 19 och vill gärna veta vad som gäller.</li> <li data-xf-list-type="ol">Är det något annat jag bör tänka på inför en säsong däruppe? Några tips och råd<br /> <br /> </li> </ol></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skieeeer, post: 1304877, member: 191036"] Hej alla! Jag planerar att åka till antingen Sälen eller Åre för en säsong och har några frågor: [LIST=1] [*]Vilken ort är mest värt att besöka? Jag är intresserad av både skidåkning och roliga aktiviteter. Har någon erfarenhet av vad som är roligast? [*]Jag åker upp själv och undrar vilket jobb som är bäst för att få bra gemenskap. Någon som har erfarenhet av att jobba i området och kan rekommendera något? [*]Hur fungerar det med klubbar och uteställen? Finns det en åldersgräns på 18 eller 20 år? Jag är själv 19 och vill gärna veta vad som gäller. [*]Är det något annat jag bör tänka på inför en säsong däruppe? Några tips och råd [/LIST] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsong i sälen
Tillbaka
Topp