Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Säsong i St. Anton, tips och råd!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lenrik" data-source="post: 1039670" data-attributes="member: 78625"><p>Jag fick boende med mina kompisar på samma sätt genom turistbyrån.</p><p>Jag kan ju bara tala för mig själv vad gäller vårt boende men vi bodde hos bertram grüner, aka bertman. Boendet låg i siedlung mooserkreutz i västra delen av stan och var dyrt som satan, betalade 700€/person/månad. Det hör dock till vanligheterna så räkna inte med att få billigare boende om du vill bo relativt centralt. </p><p></p><p>Boendet var fint vid första anblick med ny tvätt/torkmaskin och diskmaskin och sånt, MEN, det fanns inte en enda ventilation i hela lägenheten, nada. Inte ens i badrummet. Detta gjorde att vi levde med öppna fönster hela vintern. Mindre kul. Detta gjorde ju såklart att det var fuktigt i lägenheten, med tillhörande mögel (som var övermålat sen året innan..) </p><p></p><p>Bertman the houselord, maken till självgod man får man leta efter. Han tror verkligen att han är störst bäst och vackrast. Han är trots det rätt schysst och gör jävligt mycket bra saker för sina hyresgäster (vilket han älskar att påpeka). Han gjorde knappt en besiktning i slutet av säsongen och var ganska schysst gällande det som var trasigt, ändå helt okej. </p><p></p><p>Lite om boendet jag hade, ganska schysst trots högt pris och narcissistisk hyresvärd.</p><p></p><p>Bästa jobbet en puderdag är inget jobb alls!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lenrik, post: 1039670, member: 78625"] Jag fick boende med mina kompisar på samma sätt genom turistbyrån. Jag kan ju bara tala för mig själv vad gäller vårt boende men vi bodde hos bertram grüner, aka bertman. Boendet låg i siedlung mooserkreutz i västra delen av stan och var dyrt som satan, betalade 700€/person/månad. Det hör dock till vanligheterna så räkna inte med att få billigare boende om du vill bo relativt centralt. Boendet var fint vid första anblick med ny tvätt/torkmaskin och diskmaskin och sånt, MEN, det fanns inte en enda ventilation i hela lägenheten, nada. Inte ens i badrummet. Detta gjorde att vi levde med öppna fönster hela vintern. Mindre kul. Detta gjorde ju såklart att det var fuktigt i lägenheten, med tillhörande mögel (som var övermålat sen året innan..) Bertman the houselord, maken till självgod man får man leta efter. Han tror verkligen att han är störst bäst och vackrast. Han är trots det rätt schysst och gör jävligt mycket bra saker för sina hyresgäster (vilket han älskar att påpeka). Han gjorde knappt en besiktning i slutet av säsongen och var ganska schysst gällande det som var trasigt, ändå helt okej. Lite om boendet jag hade, ganska schysst trots högt pris och narcissistisk hyresvärd. Bästa jobbet en puderdag är inget jobb alls!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Säsong i St. Anton, tips och råd!
Tillbaka
Topp