Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="McGurra" data-source="post: 105050" data-attributes="member: 35916"><p>tja! jag hade tänkt att göra en säsong i St Anton nästa säsong och har några små frågor som jag vill reda ut;</p><p></p><p>- hur är det med jobb/boende om man bara åker ner utan att söka innan? </p><p></p><p>- när bör man åka om man vill vara något så där säker på jobb?</p><p></p><p>- hur mycket pengar drar man in på ett jobb, t ex ett restaurang-jobb på kvällarna?</p><p></p><p>- hur mycket pengar bör man åka ner med?</p><p></p><p></p><p></p><p>tacksam för svar... mvh Gurra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="McGurra, post: 105050, member: 35916"] tja! jag hade tänkt att göra en säsong i St Anton nästa säsong och har några små frågor som jag vill reda ut; - hur är det med jobb/boende om man bara åker ner utan att söka innan? - när bör man åka om man vill vara något så där säker på jobb? - hur mycket pengar drar man in på ett jobb, t ex ett restaurang-jobb på kvällarna? - hur mycket pengar bör man åka ner med? tacksam för svar... mvh Gurra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong i St Anton
Tillbaka
Topp