Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i US/Canada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 956095" data-attributes="member: 48303"><p>Mm jag har också hört att det är nästan för mycket folk för så litet system, men det är det väll på alla grymma orter i Canada/USA? </p><p>Om man vill ha mindre folk får man ju välja en sämre och mindre ort som inte har lika bra åkning att erbjuda? Om man ska resa så långt som till Canada så vill man ju just ha det här med ofantligt stora mängder snö, bra åkning, bra fallhöjd och slippa knata flera timmar för varje bra åk, lättillgänglighet är alltid bra men man är ju såklart villig att knata en bra bit för att få bra åk men det vill man ju max göra nån gång per vecka.</p><p></p><p>Finns det då något alternativ istället för Revelstoke om man vill ha dessa kriterier? Jag kan inte komma på nån bättre iaf, finns nog ingen ort som har allt, Revelstoke har allt men det är som sagt nästan för mkt folk, men man kanske är villig att ta det med tanke på den grymma åkningen och nederbörden de har?</p><p></p><p>//Almroth</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 956095, member: 48303"] Mm jag har också hört att det är nästan för mycket folk för så litet system, men det är det väll på alla grymma orter i Canada/USA? Om man vill ha mindre folk får man ju välja en sämre och mindre ort som inte har lika bra åkning att erbjuda? Om man ska resa så långt som till Canada så vill man ju just ha det här med ofantligt stora mängder snö, bra åkning, bra fallhöjd och slippa knata flera timmar för varje bra åk, lättillgänglighet är alltid bra men man är ju såklart villig att knata en bra bit för att få bra åk men det vill man ju max göra nån gång per vecka. Finns det då något alternativ istället för Revelstoke om man vill ha dessa kriterier? Jag kan inte komma på nån bättre iaf, finns nog ingen ort som har allt, Revelstoke har allt men det är som sagt nästan för mkt folk, men man kanske är villig att ta det med tanke på den grymma åkningen och nederbörden de har? //Almroth [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i US/Canada
Tillbaka
Topp