Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Vail?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dinnmonkey" data-source="post: 194795" data-attributes="member: 52639"><p>ja kan vara lite klurigt med arb.tillstånd...tycker även jag att du ska ta kontakt med vail resorts, de har mkt att erbjuda. väljer du sen att ta en "in-person" intervju så var säker på att du är där tidigt. när du väl har arb. tillstånd är det lätt att finna jobb så se dig omkring. får du jobb genom vail resorts har du även nästan säkert boende fixat, då de förser en med de bästa getto boendena <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> (du får även säsongkort inkluderat). lycka till och hoppas du kommer dit...ett utav de roligaste ställena jag varit på...mkt bus och galet folk. </p><p>(oh ja, ta en fish'n chips på Garfinkels och en öl på The georg för mig ;p )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dinnmonkey, post: 194795, member: 52639"] ja kan vara lite klurigt med arb.tillstånd...tycker även jag att du ska ta kontakt med vail resorts, de har mkt att erbjuda. väljer du sen att ta en "in-person" intervju så var säker på att du är där tidigt. när du väl har arb. tillstånd är det lätt att finna jobb så se dig omkring. får du jobb genom vail resorts har du även nästan säkert boende fixat, då de förser en med de bästa getto boendena ;) (du får även säsongkort inkluderat). lycka till och hoppas du kommer dit...ett utav de roligaste ställena jag varit på...mkt bus och galet folk. (oh ja, ta en fish'n chips på Garfinkels och en öl på The georg för mig ;p ) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Vail?
Tillbaka
Topp