Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Vail?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 194798" data-attributes="member: 59533"><p>Har bara varit i Vail på sommaren. Mycket mysig liten by! Kuperat med små bäckar och massa träd osv i byn. Hur fint som helst! Lite förgrymmad över att inte få besökt detta grymma ställa på vinterhalvåret. Dem har mycket fina backbowls! :D</p><p>Förstår att du valt stället pga "kvalitet", men priset där är bland de högsta av alla skidorter? Skulle gissa att Aspen och Vail är dem dyraste på västra sidan atlanten. Tur iofs att dollarn är relativt låg ;D</p><p>Have a Blast! // Emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 194798, member: 59533"] Har bara varit i Vail på sommaren. Mycket mysig liten by! Kuperat med små bäckar och massa träd osv i byn. Hur fint som helst! Lite förgrymmad över att inte få besökt detta grymma ställa på vinterhalvåret. Dem har mycket fina backbowls! :D Förstår att du valt stället pga "kvalitet", men priset där är bland de högsta av alla skidorter? Skulle gissa att Aspen och Vail är dem dyraste på västra sidan atlanten. Tur iofs att dollarn är relativt låg ;D Have a Blast! // Emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Vail?
Tillbaka
Topp