Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Vail?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mdl" data-source="post: 197143" data-attributes="member: 53979"><p>Såg inte ut att vara så mycket folk som ville dela på vaildaily, och dom som ville hade det inte speciellt billigt :/ Vad är det för boende man får om man får jobb genom dom? Antar att du fixat ditt genom vailresorts eller vad deras sida hette. Kollade där förut lite, står dock inte så mycket om jobb med inkluderat boende. Sökte du speciella jobb eller för utländska skibums som dom kanske tagit bort? såg att dom hade så på några andra sidor t.ex. park city där alla dom jobben var tagna. Är medborgare så har inga problem med visum och grejjer, fast är en sån som gärna har allt bestämt innan man åker och på ett vettigt sätt tyvärr :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mdl, post: 197143, member: 53979"] Såg inte ut att vara så mycket folk som ville dela på vaildaily, och dom som ville hade det inte speciellt billigt :/ Vad är det för boende man får om man får jobb genom dom? Antar att du fixat ditt genom vailresorts eller vad deras sida hette. Kollade där förut lite, står dock inte så mycket om jobb med inkluderat boende. Sökte du speciella jobb eller för utländska skibums som dom kanske tagit bort? såg att dom hade så på några andra sidor t.ex. park city där alla dom jobben var tagna. Är medborgare så har inga problem med visum och grejjer, fast är en sån som gärna har allt bestämt innan man åker och på ett vettigt sätt tyvärr :/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Vail?
Tillbaka
Topp